Yреэлн\\д
Yбгэд х\гшэдые х\ндэлхэдёё
Yе наhанайтнай бэлэг,
Х\б\\д басагадые \ргэхэдёё
Х\ндэтэй эжы абанарай нэрэ.
Абынгаа \реэлтэй нютагта
Аажамханаар хододоо ябаарайт.
Эжынгээ \реэлтэй нютагта
Yнихэн золтой жаргаарайт.
Уужам энэ дайда дээрэ
Улад зондо hайе хэжэ,
Х\рьhэтэ алтан дэлхэй дээрэ
Х\н\\дтэ ходо hайе хэжэ,
Х\сэл арюун ябаарайт,
Х\н зоной дунда
Х\ндэтэй, солотой hуугаарайт!
Аймаг соогоо суутай ябагты,
Айл зондоо х\ндэтэй ябагты,
Ажал х\дэлмэридёё урагшатай ябагты.
Ходо галтай,
Ходо элбэг эдеэтэй,
д\\рэн хэшэгтэй,
айл ашатай, ах ад\\тэй ябагты!
Оньhон \гэн\\д
Хэрэлдээ hаань, з\бш\\лэ,
*\гэлсёё hаань, hалгаа.
Эбтэй байхада, hанаан д\\рэн,
Эл\\р ябахада, бэе х\нгэн.
Эбтэй зон эльгэнhээн халуун,
Хобтой зон хушууhаан х\йтэн.
Б\т\\е тааха – эрдэм,
Б\хэниие мэдэхэ – ухаан.
Сэсэншье hаа, hургуули хэрэгтэй,
Сэбэршье hаа, хубсаhан хэрэгтэй.
Эрдэмтэй х\нэй хэлэн зёёлэн,
Эмшэ х\нэй гар зёёлэн.
«Сэргэндээ байхадаа»
Сэргэндээ байхадаа, шэбшэгэрхэн аад,
Сэхэхэн харгыдаа ямархамши.
Сэсэхэн харахадам, сэбэрхэн аад,
Сэдьхэлхэн бодолоороо ямархамши.
Уяандаа байхадаа, ульгамхан аад,
Утынгаа харгыда ямархамши.
Урдаhаа хархадам, сэбэрхэн аад,
Ухаанхан бодолоороо ямархамши.
Еохорой дуунууд
Тохой зандан эмэлээ, эмэлээ
Тохыш саашань мориндоо, мориндоо.
Тойроод байhан залуушуул, залуушуул,
Ерыт наашаа наадандаа, наадандаа.
Борол зандан эмэлээ, эмэлээ
Тохыш саашань мориндоо, мориндоо.
Эдэл байhан залуушуул, залуушуул,
Ерыт наашаа наадандаа, наадандаа.
Шэнэл м\нгэн эмэлээ, эмэлээ
Шэдыш саашань мориндоо, мориндоо.
Саагуур hууhан залуушуул, залуушуул,
Ерыт наашаа наадандаа, наадандаа.
Зоомол модон сэргэндэ, сэргэндэ
Уяыш саашань мориео, мориео.
Залуу сэнг\\ наhандаа, наhандаа
Ерыт наашаа наадандаа, наадандаа.
|