Хэшээлэй забhарлалда партын саана hууhан Аяна басаган:
– Дэлхэй дээрэ би эгээл сэбэрхэн шарайтай, илдамхан зантай г\б? – гэжэ гэрэлдэ хараhандал, планшет руу хараад асууба.
Планшет харюу \гэнг\й байтараа:
– На этот вопрос ответа нет, потому что я – планшет! – гэжэрхибэ.
***
Багша х\\гэдтэ Кени г\рэн ба халуун уларил тухайнь хёёрэбэ.
hурагша:
– Тиимэ хадаа тэндэ \ргэлжэ зун байна г\?
– Тиимэ.
– Тэндэхи х\\гэд талаантай байна даа – \ргэлжэ зунай амаралтатай!
***
Гонгорой класста багшань тоо бодолгоор хатуу даабари \гэбэ. Эжынь х\б\\ндээ хамhалсаа. Yглёёдэрынь Гонгор «3» сэгнэлтэтэй ерэбэ.
– Эжы, hанаагаа б\ зобогты, – гэжэ х\хюутэйгээр тэрэ хэлэбэ. – Ондоо гэртэхин юрэ «2-нуудые» абаа.
***
– Аюша, хэзээ «2» сэгнэлтэеэ заhахабши?
– Мэдэнэг\йб, аба. Журналнай багшанарай таhалга соо хадагалаатай ха юм.
***
Кинотеатрта х\\гэдэй фильм харуулна.
Х\б\\н кассада д\тэлёёд, «Билет хэдытэб?» – гэжэ эхэнэрhээ hурана.
– Зуун т\хэригтэ.
– Абгай, би оройдоол табин т\хэригтэйлби. Тиигээ хадаа \рёёhэн нюдёёрёё хараhуу.
***
Табатайхан басаганhаа эгэшэнь асууна:
– Томо болоходоо, хэн болохобши?
Зорина д\\нь урдаhаань сэхэ хараад:
– Хэн, хэн?.. hамган! – гэhэн ха.
|